اشتراک گذاری مطالب

۱۲۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ولی عصر رفسنجان 98

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ولی عصر رفسنجان سال تحصیلی 98 - 99 اعلام شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا از آن دسته از داوطلبانی که قصد انصراف از پذیرش بدون آزمون در دانشگاه ولی عصر(عج) را دارند تقاضا می شود تا انصراف خود را حداکثرتا ۱۵ مردادماه به دفتر استعدادهای درخشان اعلام دارند ، بدیهی است در غیر اینصورت دفتر استعدادهای درخشان فرایند ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی را به صورت کامل در سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور به انجام خواهد رساند .

برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

www.heyvagroup.com/shownews2/3661/اعلام-نتایج-کارشناسی-ارشد-بدون-کنکور-دانشگاه-ولی-عصر-رفسنجان-98.html

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه سیستان و بلوچستان 98

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه سیستان و بلوچستان سال تحصیلی 98 - 99 اعلام شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا به اطلاع کلیه متقاضیان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان جهت مهرماه 98 میرساند اسامی اعلام شده ، پذیرفته شدگان نیمه نهایی این دانشگاه می باشند که پس از درج مشخصات متقاضیان در پرتال اینترنتی سازمان سنجش پذیرش آنان بصورت مشروط می باشد لذا جهت اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان نهایی و چگونگی و زمان ثبت نام اطلاعیه های بعدی را در وب سایت دانشگاه پیگیری نمایید .

برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

www.heyvagroup.com/shownews2/3660/اعلام-نتایج-کارشناسی-ارشد-بدون-کنکور-دانشگاه-سیستان-و-بلوچستان-98.html

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

میزان افزایش شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه های تهران در سال 98

میزان افزایش شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه های تهران در سال 98 اعلام شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا دانشگاه‌ های سراسری هر سال بر اساس مصوبات هیئت امنا تا یک سقف مشخص می‌ توانند شهریه‌ های خود را افزایش دهند و تمامی دانشجویان ورودی جدید شهریه پرداز مانند دوره‌ های نوبت دوم و پردیس‌ های خودگردان نیز موظف به پرداخت شهریه مطابق جدول مصوبه دانشگاه در همان سال خواهند بود .

برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

www.heyvagroup.com/shownews2/3658/میزان-افزایش-شهریه-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-های-تهران-در-سال-98.html

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرالمومنین 98

 

دانشگاه امیرالمومنین برای سال 98 دانشجوی دکتری بدون آزمون می پذیرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، قسمتی از جزئیات فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرالمومنین در سال 98 بدین شرح است ، دانشگاه غیرانتفاعی – غیردولتی امیرالمومنین (ع) در راستای اجرای آیین نامه پذیرش آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری ( آیین نامه 237200/21 مورخ 16/12/93 ) طبق فراخوان ذیل در سال تحصیلی 99-98 و در دو رشته کلام شیعه و فقه و مبانی حقوق اسلامی بدون آزمون از بین نخبگان علمی و استعداد های درخشان دانشجو می پذیرد .

 

 

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvagroup.com/shownews2/3669/ثبت-نام-دکتری-بدون-آزمون-دانشگاه-امیرالمومنین-98.html

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

اطلاعیه تغییر مهلت ثبت نام بدون کنکور سراسری 98

بنا به گفته سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور هیوا ، اطلاعیه جدید سازمان سنجش مبنی بر تغییر مهلت ثبت نام بدون کنکور سراسری 98 منتشر شد . پذیرش در رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه سراسری 98 به‌ صورت جدا از رشته‌ محل‌ های با آزمون و مستقل از این مرحله با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و با ملاک معدل کتبی دیپلم با توجه به نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی وی انجام می‌ شود . بر این اساس داوطلبان تا 28 شهریور ماه فرصت خواهند داشت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید : 

 

 

www.heyvagroup.com/shownews2/3667/اطلاعیه-جدید-سازمان-سنجش-مبنی-بر-تغییر-مهلت-ثبت-نام-بدون-کنکور-سراسری-98.html

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

آمار شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ناپیوسته 98

به گفته سایت مشاوره تحصیلی کنکور کاردانی به کارشناسی هیوا ، آمار شرکت کنندگان کنکور کاردانی به کارشناسی 98 ، 75 هزار و 292 داوطلب اعلام شد . آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در ۱۶ کد رشته تکنولوژی اتاق عمل ، بهداشت عمومی ، تکنولوژی پرتوشناسی ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، هوشبری ، فوریت‌ های پزشکی پیش بیمارستانی ، برق ، کامپیوتر ، معماری ، مکانیک ، مهندسی اجرایی عمران ، علوم ورزشی ، حسابداری ، تکنولوژی و طراحی دوخت ، هنرهای تجسمی برگزار شده است . آزمون در این ۱۶ کد رشته صبح روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ در ۱۶۳ شهرستان و ۲۷۱ حوزه امتحانی برگزار شد .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

www.heyvagroup.com/shownews2/3656/آمار-شرکت-کنندگان-کنکور-کاردانی-به-کارشناسی-98.html

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

آمار شرکت کنندگان آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 98

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور کاردانی هیوا ، آخرین آمار ثبت نام کنندگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 ، 112 هزار و 194 داوطلب ثبت نام کننده اعلام شد . آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در ۹ رشته با آزمون جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار شد . بر اساس آمار ثبت نام در دوره‌ های کاردانی نظام جدید تعداد ۱۱۲ هزار و ۱۹۴ نفر در این دوره‌ ها ثبت نام و انتخاب رشته کردند که از این تعداد ۸۵ هزار و ۴۷۳ نفر در رشته های با آزمون به رقابت پرداخته اند .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

www.heyvagroup.com/shownews2/3655/آمار-شرکت-کنندگان-کنکور-کاردانی-فنی-حرفه-ای-98.html

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تبریز 98


نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تبریز 98 اعلام شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، متن اطلاعیه بدین شرح است ، ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون اختصاصی ورودی دوره دکتری تخصصی پردیس بین المللی ارس ( جلفا ) دانشگاه تبریز در نیمسال اول 99-1398 ، بدین وسیله لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه به شرح مندرج اعلام می گردد . داوطلبان محترم لازم است در تاریخ تعیین شده در محل مصاحبه حضور داشته و اصل و کپی مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود را به همراه فرم ارزیابی مصاحبه ارائه نمایند . لازم به ذکر است تاریخ اعلام شده برای مصاحبه قطعی بوده و عدم شرکت در مصاحبه به منزله انصراف از آزمون اختصاصی تلقی خواهد شد .

 

 

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvagroup.com/shownews2/3668/اعلام-نتایج-دعوت-به-مصاحبه-دکتری-بدون-آزمون-پردیس-ارس-دانشگاه-تبریز-98.html

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

شهریه پزشکی آزاد 98 - 99

داوطلبان کنکور سراسری که متقاضی تحصیل در رشته پزشکی هستند بعد از اعلام نتایج اولیه و انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 98 خود را آماده انتخاب رشته می کنند . با توجه به اینکه رشته پزشکی هم در دانشگاه های سراسری هم در دانشگاه آزاد وجود دارد داوطلبان می توانند شانس خود را در انتخاب رشته هر دو دانشگاه امتحان کنند . از این رو داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد در زمان انتخاب رشته به دنبال میزان شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 98 ، شهریه پزشکی ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد 98 می باشند از این رو سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، جدول شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 98 را در اختیار این دسته از داوزلبان قرار داده است .

 

 

www.heyvagroup.com/shownews/5562/شهریه-پزشکی-دانشگاه-آزاد-98---99.html

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

شهریه دندانپزشکی آزاد 98 - 99

داوطلبان کنکور سراسری که متقاضی تحصیل در رشته دندانپزشکی هستند بعد از اعلام نتایج اولیه و انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 98 خود را آماده انتخاب رشته می کنند . با توجه به اینکه رشته دندانپزشکی هم در دانشگاه های سراسری هم در دانشگاه آزاد وجود دارد داوطلبان می توانند شانس خود را در انتخاب رشته هر دو دانشگاه امتحان کنند . از این رو داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد در زمان انتخاب رشته به دنبال میزان شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد 98 ، شهریه دندانپزشکی ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد 98 می باشند از این رو سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، جدول شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد 98 را در اختیار این دسته از داوزلبان قرار داده است .

 

 

www.heyvagroup.com/shownews/5605/شهریه-دندانپزشکی-دانشگاه-آزاد-98---99.html

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri