اشتراک گذاری مطالب

۴۷ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 97


دانشگاه علمی کاربردی 30 مهر ماه لغایت 15 آبان ماه 97 اقدام به جذب دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت کرد و متقاضیان تحصیل در این دانشگاه می توانند از دو سهمیه عادی و سهمشه شاغل استفاده کنند . تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی برگزار می شود و از مهم ترین شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 97 داشتن مدرک دیپلم است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، برای ثبت نام باید مبلغ 220000 ریال را به صورت اینترنتی پرداخت کنند . همچنین داوطلبان تکمیل ظرفیت کارشناسی علمی کاربردی مهر 97 جهت ثبت نام می بایست تا تاریخ 31 شهریور 97 مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) خود را اخذ کرده باشند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی


آزمون نمونه دولتی 98 - 99 برای پایه نهم به دهم احتمالا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد . بعد از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون نشده اند مجاز هستند که نسبت به نتیجه اعلام شده اقدام به ثبت درخواست تجدید نظر نتایج آزمون نمونه دولتی نمایند . به نقل از مشاوره آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا ، آن دسته از شرکت‌ کنندگان آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 98 - 99 که نسبت به صحت نتیجه آزمون خود اطمینان ندارند می توانند از طریق سامانه ثبت نام مدارس استعداد درخشان به نشانی azmoon.medu.ir اقدام به ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نمایند . زمان دقیق اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی از طریق سایت مذکور اعلام خواهد شد .


برای مطالعه ادامه این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews/3760/اعتراض-به-نتایج-آزمون-مدارس-نمونه-دولتی.html



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

تاثیر سهمیه در آزمون مدارس نمونه دولتی


در آزمون نمونه دولتی سهمیه هایی تحت عنوان سهمیه روستایی ، سهمیه جانبازان و سهمیه شاهد در پذیرش دانش آموزان لحاظ می گردد . به نقل از مشاوره آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا ، در صورت وجود داوطلب واجد شرایط به دانش آموزان شاهد و جانباز 10 درصد از ظرفیت پذیرش دبیرستان های دوره اول ، دبیرستان های دوره دوم و هنرستان های نمونه دولتی تعلق می گیرد . ضمنا 20 درصد ظرفیت پذیرفته شدگان به دانش آموزان روستایی اختصاص دارد . در کل 30 درصد از ظرفیت پذیرش شامل سهمیه های روستایی و شاهد و جانبازان که اگر توسط دانش آموزان همان سهمیه پر نشود ، 70 درصد ظرفیت باقی مانده به دانش آموزان شهری خواهد رسید .


برای مطالعه ادامه این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews/2099/تاثیر-سهمیه-در-آزمون-نمونه-دولتی.html



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

تاکید بر عدم برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97


به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بر عدم برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 دانشگاه های وزارت علوم و وزارت بهداشت تاکید کرد .
دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت : برای کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور مرحله تکمیل ظرفیت نخواهیم داشت .
وی افزود : مرحله تکمیل ظرفیت تنها برای دانشگاه فرهنگیان در کنکور سراسری اجرا می شود .
برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

میزان تاثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97


به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا معدل کارشناسی داوطلب به میزان 20 درصد در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 موثر می باشد .
در بخش نکات مهم اطلاعیه سازمان سنجش آمده است :
با توجه به تأثیر معدل کارشناسی در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 ، اکیداً توصیه می‌ گردد که داوطلبان ، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 با دقت درج نمایند . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

اعتراض دانشجویان دکتری 94 به حذف مقطعی فرصت مطالعاتی خارج از کشور


جمعی از دانشجویان دکتری 94 به حذف مقطعی فرصت مطالعاتی خارج از کشور اعتراض کرده و مقابل وزارت علوم تجمع کردند  . یکی از دانشجویان درباره علل اعتراض دانشجویان دکتری گفت : اکثر ما از دانشجویان دکتری ورودی سال 94 و متقاضی فرصت مطالعاتی خارج از کشور هستیم که در زمان قانونی ، درخواست فرصت مطالعاتی ما به دلیل تغییر شرایط دریافت نشد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، هزینه ای که برای حل این مشکل نیاز است چیزی حدود 5 میلیون یورو است که این مقدار در برابر بودجه هایی که در جاهای دیگر هزینه می شود چیزی نیست .


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews2/2389/اعتراض-دانشجویان-دکتری-94-به-حذف-مقطعی-فرصت-مطالعاتی-خارج-از-کشور.html


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

آخرین مهلت استفاده دانشجویان دکتری از تسهیلات بنیاد نخبگان


دانشجویان جدید الورود مقطع دکتری فقط تا امروز 30 مهر 97 فرصت دارند با مراجعه به وبگاه بنیاد ملی نخبگان برای استفاده از تسهیلات دانشجویی این بنیاد ثبت نام کرده و تشکیل پرونده دهند . به گفته سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، دانشجویان هر یک از دانشگاه‌ ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در « شیوه‌ نامه اعطای جایزه‌ های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی 98-1397 » هستند ، می‌ توانند در این رقابت شرکت کنند . متقاضیان استفاده از تسهیلات بنیاد نخبگان دانشجویان متقاضی ، اطلاعات خود را به همراه تصاویر مدارک مربوط ، در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir بارگذاری یا به‌ روزرسانی کنند .


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

عدم برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری وزارت علوم و وزارت بهداشت 97


ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻇﺮﻓﻴﺖ آزﻣﻮن دﻛﺘﺮی وزارت علوم و وزارت بهداشت 97 برگزار نمی شود . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، نتایج کنکور دکتری تخصصی ( نیمه متمرکز ) دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور و همچنین کنکور دکتری وزارت بهداشت در شهریورماه 97 اعلام شده است . عدم برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی و وزارت بهداشت از سوی روسای آن اعلام شد .


برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :


www.heyvagroup.com/shownews2/2399/عدم-برگزاری-تکمیل-ظرفیت-دکتری-وزارت-علوم-و-وزارت-بهداشت-97.html


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

احتمال برگزاری تکمیل ظرفیت علمی کاربردی مهر 97


به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، محمد علی اخوان معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی زمان برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 97 را 30 مهر اعلام کرد . وی ادامه داد : در جلسه‌ ای که با وزیرعلوم داشتیم مقرر شد تا تکمیل ظرفیت برای دانشگاه علمی کاربردی هم به وجود آید و چهارشنبه 25 مهر دفتر گسترش به سازمان سنجش اعلام کرد که وضعیت تکمیل ظرفیت برای دانشگاه علمی کاربردی هم به وجود آید . اخوان درباره زمان دقیق تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی اظهار کرد : زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است اما به احتمال زیاد از 30 مهر روند تکمیل ظرفیت در دانشگاه علمی کاربردی آغاز می‌ شود و امیدواریم این روند به مدت 10 روز ادامه داشته باشد .

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews2/2391/احتمال--برگزاری-تکمیل-ظرفیت-دانشگاه-علمی-کاربردی-97.html



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri

راه اندازی المپیاد های جدید جغرافیا و علوم زمین


به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، فاطمه مهاجرانی اظهار کرد : یکسری المپیاد های جدید مثل المپیاد جغرافیا و علوم زمین در حال طراحی است که در راستای تقویت علوم انسانی می باشد. به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، مهاجرانی همچنین در پایان گفت: با یونسکو در خصوص المپیاد سلول‌های بنیادین نیز صحبت کردیم که بتوانیم این رشته نو پا و مهم را به صورت المپیاد جهانی ثبت کنیم و ایران به عنوان دبیرخانه دائمی این رشته معرفی شود.



برای مطالعه ادامه این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ashvan zakeri