مدارس هیئت امنایی با اهداف مختلفی از جمله بالا بردن کیفیت آموزشی و یا حمایت از دانش آموزانی که با مشکل مالی مواجه هستند تاسیس شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا دانش آموزان بعد از امتحانات نوبت دوم که خرداد ماه به پایان می رسد تا آخر مرداد فرصت دارند تا جهت ثبت نام مدارس هیئت امنایی اقدام کنند . مدارک مورد نیاز برای ثبت نام این مدارس عکس ، کارت سلامت و واکسن ، اصل و کپی کارت ملی  و شناسنامه ، پرونده تحصیلی و کارنامه سال قبل دانش آموز می باشد . برای اطلاع از جزئیات ثبت نام مدارس امنایی روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvagroup.com/shownews/5486/ثبت-نام-مدارس-هیئت-امنایی.html